Seminar
Fra idé til forbrukerens handlekurv: Innovasjon i praksis hos Nortura
Hvordan gå fra en idé til et produkt som forbrukerne putter i handlekurven?
Bli med på frokostseminar og få et unikt innblikk i hvordan Nortura har utviklet de nye dagligvareseriene Det gode maaltid og Bra mat til familien. Sammen med Sprint har teamet fulgt en strukturert innovasjonsprosess, der forbrukerne har vært tett involvert i alle faser - fra innsiktsarbeid til testing til lansering i butikk.
Gjennom hundrevis av forbrukerintervjuer, hjemmetester og testsalg har Nortura utviklet middagsprodukter som gjør det enklere å spise næringsrik og velsmakende mat i en travel hverdag.
Hva kjennetegner en vellykket innovasjonsprosess? Hvilke grep har Nortura tatt for å redusere risiko, øke treffsikkerheten og utvikle produkter som faktisk lykkes i markedet?
I dette frokostseminaret deler Bente Kittelsrud og Rikke Willumsen fra Nortura, sammen med Sigrid Andresen fra Sprint, konkrete erfaringer og eksempler fra sitt arbeid med innovasjon.
Seminaret passer for alle som jobber med produktutvikling eller innovasjon - i dagligvarebransjen og alle andre bransjer.
Vi inviterer deg til Sprints lokaler i Karl Johans gate 14, torsdag 27. mars kl 08.00-09.00. Dørene åpner kl 07.45, og deilig frokost vil bli servert. Deltakelse er gratis.
Meld deg på her↗
Sigrid Bergsjø Andresen
Manager