Seminar

Seminar
tirsdag 19. november, kl. 16:00-17:30

Kundeopplevelse som konkurransefortrinn - hva holder virksomheter tilbake?

Vi i Sprint mener det er en klar kobling mellom systematisk arbeid med kundeopplevelse og økt vekst og lønnsomhet. Og vi er ikke alene! Studier viser at hele 86% av kunder er villige til å betale mer for en bedre kundeopplevelse, og at selskaper som lykkes med dette har opplevd dobbelt så høy vekst som sine konkurrenter. Så hvorfor prioriterer ikke flere virksomheter det å sette forbedring av kundeopplevelse på sin agenda?

Bli med på vårt seminar tirsdag 19. november, hvor vi snakker om nettopp dette. Hør fra Jørgen Bergstad, Kristin Faye Eriksen og Ida Vinningland som vil dele erfaringer rundt hvorfor så mange selskaper sliter med å hente ut lønnsomhetspotensialet som ligger i en forbedret kundeopplevelse, og hva som skal til for å lykkes.

Du er velkommen til våre kontorer i Karl Johans gate 14, kl. 17:00. Selve seminaret vil vare i ca. en time, men vi oppfordrer alle som vil til å bli igjen for å diskutere temaet videre over en øl eller annen drikke.

Seminaret passer for ledere på ulike nivåer, men spesielt for deg som har et helhetlig ansvar for strategi, forbedring og utvikling i et selskap eller innenfor et forretningsområde.

Det blir enkel matservering! Vi håper å se deg!

Meld deg på her

Jørgen Bergstad

Jørgen Bergstad

Partner | Leder for Forbedring


Det vil bli tatt bilder og videoer under seminaret som kan bli delt på Sprint sine sosiale medier. Dersom du ikke ønsker å bli fotografert, vennligst ta kontakt med oss før presentasjonen begynner, så imøtekommer vi ditt ønske.