Webinar
Læringsreiser: Nøkkelen til å realisere kundeorienterte strategier
Når vi bistår våre kunder med å etablere nye strategier eller gjennomføre strategiske løft, får vi ofte spørsmålet “hvordan kan den nye strategien omsettes i de ansattes oppgaver og adferd?” Løsningen på dette spørsmålet er ofte vanskelig å få til uten læring og en organisasjonskultur som tilrettelegger for endring. Vi kaller summen av dette for «læringsreiser». Læringsreiser handler om å designe den strategiske endringen virksomheten skal gjennom – med utgangspunkt i å forstå de ansattes behov og utgangspunkt.
Vi opplevde stor pågang sist vi holdt dette webinaret, og setter det derfor opp på nytt. To av våre erfarne designere, Synne Christiansen og Andreas Hovland vil gi en introduksjon til hvordan vi i Sprint tilrettelegger for gode læringsreiser, hva vi legger vekt på i utviklingen av disse, og eksemplifisere prosessen gjennom et ekte case sammen med Flytoget.
Webinaret passer for deg som jobber med forretningsutvikling, merkevarebygging, HR eller kundeopplevelse, eller ønsker å lære mer om hvordan omdanne strategiske ambisjoner til endring i praksis.
Meld deg på her↗
Synne Ray Christiansen
Director | Leder for Design
Andreas Hovland
Senior Manager | Lead Designer