CASE:Flytoget

Servicedagen – en interaktiv opplæringsdag for bedre kundeopplevelse

Prosjektperiode: 2023 - 2024

Sprint utviklet et opplæringsløp for Flytoget for å samle organisasjonen rundt felles serviceverdier og løfte kundeopplevelsen gjennom en engasjerende og interaktiv dag.

Bakgrunn

Flytoget ønsket å videreutvikle sin sterke servicekultur og sikre en sammenhengende kundeopplevelse. For å oppnå dette var det nødvendig å skape en felles plattform for ansatte på tvers av avdelinger, med fokus på forbedring av service og samarbeid.

Foto: Flytoget

Samarbeid og leveranser

Sprint utviklet Servicedagen for Flytoget – en interaktiv opplæringsdag med mål om å samle ansatte rundt felles serviceverdier, styrke Flytog-kulturen og inspirere til ideer for bedre kundeopplevelser. Basert på en grundig kartlegging av behov, utformet Sprint et opplegg der ansatte fra ulike avdelinger jobbet sammen om praktiske oppgaver og caser.

Opplæringsløpet fikk svært gode tilbakemeldinger, med høy tilfredshet blant deltakerne og mange forslag til forbedringer som gir Flytoget nyttig innsikt i arbeidet med kundeopplevelse fremover.

Foto: Flytoget

Sprint og Flytoget

Sprint og Flytoget har hatt et tett samarbeid siden 2022. I perioden har Sprint bistått på en rekke ulike områder innenfor strategi, forbedring, innovasjon, design og teknologi.

I Sprint tror vi på å skape varige endringer gjennom tett samarbeid. Ta gjerne kontakt for en prat om hvordan våre rådgivere kan bistå i ditt neste prosjekt.

Synne  Ray Christiansen

Synne Ray Christiansen

Director | Leder for Design